top of page
Komu jsou vaše výrobky určeny?
Postupem času, kdy se se svými zákaznicemi potkávám osobně, jsem velmi překvapená, že se u mě oblékne úplně každá žena v každém věku. Mladá studentka, její maminka i teta. Úspěšná manažerka i maminka od dětí. Mám hodně široký záběr. A na věku absolutně nezáleží. Třeba moje desénové mikiny nakupují i dámy věku přes šedesát let, to je prostě nádherné. Jsem za to velmi vděčná, každého nákupu si velmi vážím, díky tomu mohu dělat, co mě baví, naplňuje a dává smysl. A za to velmi děkuji.
A poslední otázka, která se pravda nabízela hned zpočátku, ale chtěl jsem si ji nechat až na závěr jako tečku - proč jako název COCAT? :)
Nad názvem značky jsem dost přemýšlela. Chtěla jsem, aby evokovala veselost, hravost a vztah k módě. Od začátku jsem si hrála se slovem COCO, mé oblíbené, ale nechtěla jsem, aby takto prvoplánově se jmenovala moje značka a tak různými přesmyčkami vznikla COCAT (čti koket) vyjadřující právě tu jiskřivost, hravost a koketnost, jako sama móda vlastně je.
bottom of page